چند پیکسل کتاب

 فرستنده: صادق

نظرات  (۶)

فیزیک
 بعدها
اثبات خواهد کرد
در روزهای بارانی
جای خالی آدم ها
بزرگ تر می شود
...

جان خود در ره اولاد علی می بازیم

همچو مالک به عدوّانِ علی می تازیم

ای که گویی که خلایق زِ ولی خسته شدند

کوری چشم تو  بر سیّدعلی می نازیم


میهمانید ....
  • سجاد مؤذنی
  • حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا قرائتی:
    اگر در اینجا پسر من حضور داشت و 6 بار من او را صدا بزنم که آقازاده با شما هستم و او در این 6 بار جواب من را ندهد ، شما نمی‌گویید، چه پسر بی‌ادبی !!
    حال اگر کسی که صدای اذان را بشنود ...
    دو بار «حی علی الصلوٍة»
    دو بار دیگر «حی علی الفلاح»
    و بار دیگر «حی علی خیر العمل» به او گفته شود
    و همچنان نسبت به اقامه نماز بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اهمیت باشد ؛ این شخص بی‌ادب نیست؟
    کامنت بی ربط مد روزه؟ :)
  • کوله پشتی انتظار
  • دوربرگردان را به سمت عقلت نچرخان؛ راه را ادامه بده...! الان برای برگشتن زود است. از خاطراتم مینویسم، میخوانم، مینشینم، تکـــــــــــــــــرار میکنم. شخصیت من هیچگاه هویتـــــــــــ من نیست...!
    سلام 
    اینجا قشنگ ترین و پربارترین و آرام ترین و امن ترین صفحه ایة که بارها و بارها بهش سرمیزنم و خوش حال میشم از ورود به این فضا 
    خواستم تشکر کنم و خدا قوت بگم بهتون .خدا خیرتون بده 

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی