چند پیکسل کتاب

 فرستنده: سید

قرآن کریم

نظرات  (۷)

عاقا من از دیروز که این جا رو پیدا کردم صد دفعه اومدم و هی رفتم هی اومدم و هی..:دی
خیلی این جا خوبه! هی من دارم ذوق می کنم آفرین آفرین مرســـــی
راستش این نوع عکس گرفتن تا جایی که من می دونم اسمش "عمق میدان وضوح" و البته نمی دونم چطور باید همچین عکسی بگیرم, فرستنده این عکس لطف میکنه توضیح بده که این عکس و چطور گرفته, البته اینجا جای کتابخوانیه ولی خیلی دنبال یادگیری گرفتن همیچین عکسی هستم...
ممنون میشم اگه فقط بگید دوربین و در چه حالتی باید تنظیم کنم
اون چه که شما میفرمائید یک تکنیک نسبتا مشکل عکاسیه که تا اونجا که من میدونم با تغییر زوم لنز دوربین در زمان عکس گرفتن انجام میشه که بنده هم بلد نیستم!
اما این تصویری که اینجا می‌بینید، یک تصویر معمولیه که با استفاده از Radial Blur در فوتوشاپ به این شکل دراومده.
  • باران بهاری
  • سلام

    وبلاگتون عالیه

    حس خوبی بهم دست داد...

    خیلی اتفاقی برای سرچ یه مطلب به اینجا رسیدم ...

    خدا رو شکر.

    امیدوارم روز به روز رونقش بیشتر بشه.

    موفق باشید.
  • مهدی خردمند
  • کاش کمی متن واضح تر بود
  • فاطمه امین
  • کار جالبیه ولی چشم آدمو میزنه.
    در کل کارای جالب و خواندنی دارین 
    عالیه.
    عالی بود. عجب طرح خوبی، خدا کمکتون کنه تا ادامه داشته باشه

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی