چند پیکسل کتاب

 فرستنده: حنان ساجدی    این کتاب...

نظرات  (۶)

سلام خدمت دوستان و مدیر سایت:
من یک بار دیگه تقاضا می‏کنم که قسمت آخرین نظرات رو به سایت اضافه کنید، به چند دلیل:
افرادی که نظر دادن، یا کسایی که پستی گذاشتن میتونن نظرات بقیه رو نسبت به نظرات یا پست‏های خودشون بدونن. این مخصوصا در مورد پست‏های قدیمی بیش‏تر کاربرد داره.
با دیدن نظرات بقیه در گوشه ای از سایت، امکان بحث و صحبت بیش‏تر پیش میاد و به نظرم فضا جذاب‎ و فعال‏تر میشه، هر چند که همین الان هم فضای سایت خیلی دوست داشتنیه ولی هر چه به‏تر، به‏تر!!
تلاش‏تون پر برکت..
پاسخ:
چشـــــــــــــــــم
اینجا را خود شما معتبر می سازید...
تشکر
من هم با گذاشتن قسمت آخرین نظرات موافقم


پاسخ:
اجرا شد!
سلام.
آخرین نظرات پیشنهاد جالبیه. تشکر
فقط رنگش یه ذره پررنگه!
ای کاش اون عکسی ک توصیفشو کردن هم میذاشتید
دلمون آب شد ببینیمش ...
در پاسخ به ناشناس
متاسفانه عکس تو کتاب نیست ولی اگه پیداش کردم حتما میذارم

سلام.با اجازه !
من تازه اینجارو کشف کردم.
عکس،همون عکس آقا توى کتابخونه ى شخصى شونه.البته قبل از این عکس جدیده.آقا لبخند زدن.و یه کتاب با قطع نسبتا کوچک و یه تسبیح تو دستشونه.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی