چند پیکسل کتاب

چند تصویر دیگر در ادامه مطلب

 فرستنده: Paradise    این کتاب... 

نظرات  (۴)

سلام
این کتابو چند سال پیش خوندم , جریان اینکه چطور به دستم رسید که واسه خودش ماجراییه ...
من واقعا ازش لذت بردم و با سطر سطرش اشک ریختم . نه اینکه که کتاب غم انگیزی باشه , نه , اینکه چطور کم کم از زمین و تعلقاتش و حتی قشنگ ترین و افسانه ای ترین عشق زمینش گذشت و چطور پرواز کرد قلبمو می فشرد و عقلمو مبهوت ...
پیشنهاد میشه حتما مطالعه بشه , واقعا شاهکاره ...
تشکر از حسن سلیقه شما ***
سلام
اولا تشکر بابت این وبلاگ عالی
من هر روز سعی میکنم حتما اینجا سر بزنم.
و اما دوما
درباره نه آبی نه خاکی
زیباترین کتابی که تو تموم عمرم خوندم ( فکر میکنم بیشتر از پنجاه بار این کتابو خونده باشم طوری که سطر به سطرشو حفظ شدم)
اصلا نمیدونم با چه زبونی باید ازش تعریف کنم فقط میتونم بگم به معنای واقعی محشره.
حتی اگه بخوایم از نظر مالی هم بهش بپردازیم به نظرم اگه یک میلیارد هم قیمتش باشه و یا خیلی خیلی بیشتر، ارزش خریدن و خوندنش رو داره.
به همه دوستان پیشنهاد میکنم و  ازشون خواهش میکنم که این کتابو بخونن.
التماس دعا
یا علی(ع) 
آفرین به سلیقه فرستنده..

  • حامد سهرابی
  • یه چیزایی از این کتاب شنیده بودم اما الان مشتاق تر شدم ممنون

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی