چند پیکسل کتاب

زمان و زمان بندی

لذت بردن از تاریکی

زندگی بخشیدن ناآگاهی

فرق بین واقعیت و آرزو

کلمات و غیبگویی

رقیب یا شریک

 فرستنده: زد    این کتاب... 

نظرات  (۷)

عالی بود...
  • حفره ی تنهایی
  • و زمان هیچ وقت نمی ایستد! حتی اگر روزی قلب تو بایستد!

    همان طور که در زمانی متولد شدی ! در زمانی خواهی مرد!

    و آن هنگام زمان لباس عزا بر تن نخواهد کرد و مغرورانه بهار را به تابستان و تابستان را به پاییز و پاییز را به زمستان تبدیل خواهد کرد!و در لابه لای تغییر و تبدیل ظاهری فصل ها عمر دیگر انسان ها را به زمان تعیین شده ی اجلشان خواهد رساند! همیشه همین بوده! و فراموش نکنیم که همین خواهد بود!

    امضا: حفره ی تنهایی

    من شما رو لینک کردم .
    خیلییییییییییییییی اینجا رو دوس داشتممم
    سلام.
    منتظر طرح جمعه ی این هفته بودیم...
    سلام
    من شما رو لینک کردم
    سایتتون عالــــــــــــــــــــــــــــــــــیه
    فوق العده است
    التماس دعای شهادت
    یازهرا
    سلام. یه پیشنهاد:
    در طراحی سایت اگر عکس های هر کتاب رو به صورت جداگانه دسته بندی میکنید، فکر میکنم خوب باشه برای هر کتاب یک گزینه "کتاب رو مطالعه کردم" هم بذارید. تا هر کس با دیدن عکس های اون کتاب ترغیب شد و مطالعه کرد، علامت بزنه.
    فکر میکنم ترغیب کننده ی خوبی باشه برای تهیه ی کتاب

    با نظر کاربر بالایی موافقم.
    به نظرم اصلا ترجمه‏ی خوبی نشده این کتاب، شاید هم متن اصلی خیلی روون نبوده..نمی‏دونم.

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی