چند پیکسل کتاب


 به پیشنهاد دوستان این بار به سراغ اثری بزرگ از مرحوم نادر ابراهیمی رفتیم. مردی در تبعید ابدی، زندگی نامه ملاصدرای شیرازی (ره) را به شیوه داستانی روایت می کند. هر کی برده راضی بوده :) انشالله دوستان مشارکت خوبی داشته باشند.

 درباره این کتاب...

 

 

 فرستنده: ختن


 

 

 

 فرستنده: ختن

نظرات  (۱۱)

من این کتابو خوندم وای فوق العادس خیلی زیباست توصیه میکنم حتما بخوانید.
حرف نداره. محشره. بازش کردی بستنش کار حضرت فیله!!!!
  • حسین احمدی سخا
  • سلام
    اگه میشه مهلت این کتاب رو تمدید کنید
    ما کتابمون رو دادیم رفقا بخونند هنوز پس ندادند
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    :))))
    لینک کتاب رو اتفاقی جایی دیدم، گفتم شاید به درد دوستان بخوره.
    البته نمیدونم از نظر شرعی دانلود کتاب مشکلی داره یا نه؟

    مردی در تبعید ابدی
    پاسخ:
    رعایت حق تألیف قریب به واجب است. رعایت قانون هم که مطلوب است
    سلام
    داستان معرفی کتاب و ارائه نمیدونم ولی این کتاب رو اواخر خوندم که بدجوری فلسفه داستانیش ادم رو غرق خودش میکنه. همون موقع به چنتا از بچه ها با پیامک پیشنهادش رو دادم که خدا رو شکر راضی بودند ازش.
    کتاب را باز میکنم تا نشانه هایی در آن بجویم..
    از فصل "دریا او را طلبیده بود" آغاز میکنم..

    به صفحات 54 و 55 میرسم..
    ""به جان کندن افتاده ام..""

    تحملش را ندارم..
    امیدوارم این بستن ها به مدد گشایش و فرج روزی ..
    بسم الله

    سلام

    سوژه جدید نمیدید؟
    پاسخ:
    سلام

    به زودی انشالله
    شما هم پیشنهاد بدید.
    بسم الله

    پیشنهادحقیر:داستان سیستان - رضای امیرخانی
  • محمد گازرانی
  • فاضل نظری شخصیت دوست داشتنی مهربانی است که شعر هایش حاکی از روح حساس او است
    به فول خودش شاعر ها احساساتی نیستند حساسند
    خوشحالم که رفتید سراغ کتاب های او.
    یاعلی
    http://ketabestan.blog.ir/
  • محمد گازرانی
  • http://ketabestan.blog.ir/
    کاش کتابهای نادر خان دوباره پرفروش می شد و روح این مرد بزرگ تو جامعه مون رسوخ می کرد
    یاعلی
  • تک تیرانداز
  • واآآآی هر کی نخونده ینی تا حالا کتاب نخونده! هیچی اصلا!

    من خیلی کتاب می خونم ولی دو تا کتاب بودن که شخصیت کتاب روم خیلی تاثیر گذاشت یکی همسفر خورشید علی تاجدینی که خاطرات رفقای شهید آوینی در مورد سیده و واقعا مدتی که می خوندم فکمیکردم که شهید آوینی شدم اصلا!

    یکی هم همین کتاب نادر که با اینکه نزدیک یک ساله از خوندنش می گذره، گاهی واقعا دلم برای ملامحمدصدر تنگ میشه!
    ینی باورتون میشه انگار با ملاصدرا زندگی کردم...اصا ی چیزی!
    نمدونم چی بگم دیگه!

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی