چند پیکسل کتاب

  فرستنده: نسیم بهشت     این کتاب...     تصویر با کیفیت

  یادداشت سردبیر: افضل اعمال شب قدر، تفکر است که ساعتی از آن بیش از 70 سال عبادت ارزش گزاری شده است. منتها تفکر نیاز به ماده فکری دارد که مقدمات پیشروی فکر را فراهم کند. این مقدمات یا خودجوش است مثل نگاه به آفرینش و تفکر در آن یا بر پای کلام و تفکریست که از دیگری به ذهن ما می آید مثل سخنان فرستادگان الهی و صالحین و اندیشمندان. این نوشته را از متفکر شهید سید مرتضی آوینی بخوانید و به ماهیت زندگی فکر کنید. شب های قدر ما را از دعای خیرتان محروم نکنید که سخت گرفتاریم فی الدنیا و الآخره... با تشکر از فرستنده

نظرات  (۴)

این هم لینک خود مقاله:
برای استفاده ی سریع!

"پس همه راز آنجاست که این ارض « مهبط » آدمی است نه « خانه قرار » او و از همین است بی قراری عاشق و غم غربتی که سینه اش را تنگ می دارد. "

 

جمله ی بی قراریت از طلب قرار توست/طالب بی قرار شو تا که قرار آیدت...

 

 

  • میرزاآقازاده
  • سلام. طاعات و عبادات همگی دوستان مقبول درگاه حق تعالی. در این شب عزیز برای همه دعا کنیم. عاقبت به خیری و خیر و صلاح در این دنیا و آخرت. روز قیامت سخت است . . سخت است باید توشه برگیریم . . در این شب های عزیز و فرصت های باقی مانده ی ماه رمضان کریم خود خدا را از خدا بخواهیم . .
    ***
    کار زیبایی است همین گزیده گویی های کتاب ها . . هم کتاب معرفی می شود و هم متنی که برای دوستان جذاب و مفید است خوانده می شود. ممنونم. خوشحالم که با وبلاگتان آشنا شدم.
    موفق باشید.
  • آن ذره که به حساب ناید، مائیم...
  • چقدر نوشته های شهید آوینی آرامش بخشه
    حتما این کتاب رو هم باید بخرم 
    خیلی ممنون
    خیلی...

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی