چند پیکسل کتاب

 وقتی دلی، پارسال یعنی 1391 چاپ شد و به عنوان یک رمان تاریخی، دینی و عاشقانه مورد استقبال واقع شد. کسانی که این کتاب را تهیه کرده اند، می توانند بخش های زیبا و خواندنی اش را برایمان ارسال کنند. البته چون تازه وارد بازار شده است، توقع مشارکت زیادی هم نداشتیم. با تشکر از کاربری که تصاویر زیر را فرستادند. برای پست مشترک بعدی چه پیشنهادی دارید؟

 درباره این کتاب...  /  مصاحبه با نویسنده

 

 فرستنده: راستین
  
 یادداشت: باخوندن این کتاب روح تازه ای در رگهای یخ زده ام دوید،احساس کردم هر لحظه تمام وجودم پیامبرم (ص) را صدا میزند، خواستم بگویم نثار روح شهدای احد... خجالت کشیدم که ایشان خود شفیع مایند... شاید ان شاء الله.

نظرات  (۱۲)

مردی در تبعید ابدی عالیه!  :)
  • حسین احمدی سخا
  • مردی در تبعید عبدی
    عالیه بعدش هم
    سه دیدار
  • حسین احمدی سخا
  • ابدی
    :)))))))))))))))
    نامیرا رو شروع کنید...
    حیف نیست نامیرا؟
    پاسخ:
    نامیرا مناسبتی باشه بهتره. مثل محرم و صفر

    قیدار عالیه.

    من "کرشمه خسروانی" رو هم خیلی دوست دارم!

    مطمئنم خیلی ها ازش خوششون میاد.

    سلام.
     کتاب "استاد عشق" (نگاهی به زندگی پروفسور حسابی) رو پیشنهاد میکنم.
    منم کرشمه خسروتنی و پیششنهاد می کنم کتاب فوق العاده ایه
    پاسخ:
    تشکر
  • سید یاسر یعقوبی
  • من هم با «مردی در تبعید ابدی» موافقم.

    البته کتاب خودم دست یکی از دوستانه!
    راست میگن دوستان...مردی در تبعید ابدی فوق العاده است..
    خصائص الحسینیه + مردی در تبعید ابدی+ منِ او
    و به طور خاص تر نهج البلاغه!
    قیدار فوق العاده است

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی